måndag 16 november 2015

precis just nu:

Untitled
Längtar jag efter: att få läsa de andra böckerna i The Lunar Chronicles. Läste första boken nu i veckan och älskade den. Det är så mysigt att hitta böcker som en liksom bor i under tiden en läser dem. Har beställt de två andra och får dem förhoppningsvis i veckan. LÄNGTAR!!

Är jag ledsen för: egentligen ingenting, vilket känns väldigt fint och bra.

Är jag glad av: att komma hem till min och max nya fina lägenhet.

Untitled
Äter jag helst: denna fantastiska choklad som jag fick av min fina mamma häromdagen. mjölkchoklad + oreos = YAAAAS

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning: ett roligt event som händer i januari. kan inte riktigt berätta mer just nu men kommer hålla er uppdaterade och ja, det kommer bli fett.

Är det finaste jag vet: att jag nu får umgås med mina två finaste, en kattperson och en människorperson SAMTIDIGT eftersom vi bor ihop alla tre. drömmen!

Untitled
Ser jag ut ungefär såhär: sitter i soffan i morgonrock och morgonrufsigt hår. har sovmorgon och behöver inte åka iväg på typ en timme, därav utstyrseln.

Lyssnar jag helst på: lena dunhams podcast som jag hittade häromdagen och som är helt jäkla fantastiskt.

Drömmer jag om: att få min symaskin lagad så jag kan börja sy igen. den bestämde sig helt plötsligt för att ge upp utan anledning.

Blir jag nostalgisk av: youtube-videos jag gjorde för ett par år sedan av någon anledning.

0 kommentarer :