onsdag 3 juni 2015

Du är en sång på mina läppar, en klassiker. Och när trummorna rullar igång, är jag säker.

020615
två av plaggen på bilden är grejer som jag sydde om igår. kjolen var från början en långkjol och kragen som sticker fram är en blus som var långärmad innan jag gick loss med saxen och symaskinen.
imorgon blir det utflykt för att köpa lite fina tyger att sy sommarkjolar av. är väldigt pepp på det eftersom jag det senaste känt mig väldigt trött på innehållet i min garderob och därför varit hemskt oinspirerad när det kommer till kläder. borde försöka hitta ett par sommarskor när jag ändå håller på. är ute efter något som funkar till det mesta och har funderat på dessa eller kanske de här men måste testa dem först och se hur de känns. vi får se helt enkelt!

1 kommentarer :

Monster Girl sa...

Åh vad duktig du är!