lördag 14 februari 2015

kärleken

Idag är det ju, som ni säkert vet, Alla Hjärtans Dag. Tycka vad en vill om den högtiden men jag tänkte iaf att detta var ett ypperligt tillfälle att dela med mig av mina finaste romantiska scener från tv-serier och film. Här kommer de, helt utan inbördes ordning.


Den här scenen med Spike och Buffy är så hjärtskärande fin.


Marnie förklarar sin kärlek för Charlie.


Ett litet klipp från en filmatisering av en av mina favoritböcker.


"I know this is gonna sound weird and I'm a total stranger, but will you be my boyfriend for five minutes?"
Michael Cera och Kat Dennings. Älskar dem!


Sockersöt scen från en av de sorgligaste filmerna om kärlek jag har sett. Grät och grät och grät. Men också: Ryan Gosling. Hjärtar honom så himla mycket.


När Ross och Rachel ÄNTLIGEN kysser varandra för första gången. Kan knappt se detta utan att skrika.


Emily och Naomi är tokfina ihop.


Ellen Page + pool + snygg pojke aka Landon Pigg = yes.

Vilka är era finaste scener?

2 kommentarer :

Julia sa...

Grät till Buffy-klippet. Det är den bästa serien jag veeeet <3

Jasmin sa...

Alltså, Emily och Naomi. Finaste ever?