torsdag 4 december 2014

tio frågor, tio svar.



1. Hur dricker du ditt kaffe/te?
Med mjölk men inget socker.

2. Vilka tre ord skulle bäst beskriva din personlighet?
Såna här frågor är ju alltid ruskigt svåra att svar på själv. Men får väl säga:
IMG_1872
3. När blev du rörd till tårar senast, och varför?
När jag tittade på ett youtubeklipp från en meetup med en av mina favoritvloggare. De som var där för att träffa henne var så jäkla gulliga och det var så fin stämning.

4. Vilken är din absoluta favoritingrediens i matlagning/bakning?
KANEL! Så himla bra. En liten liten gnutta kanel i pastasåsen så är du hemma. Tips!

5. Var är din tryggaste plats?
Hemma i soffan med Clementine, hopkrupen under en filt med en stor kopp te.
IMG_3397
6. Har du någon dold talang?
Jag har typ kunnat jonglera. Kommer fort in i det när jag väl sätter igång men övar aldrig tillräckligt mycket. Det är väl det.

7. Vem var du på högstadiet?
Den tysta och blyga som mer iakttog än var med. Satt hemma och läste och spelade sims på helgerna. Klädde mig i svart med mycket nitar och hade svart hår med rosa lugg.

8. Vem har betytt mycket för dig genom livet?
Min fina underbara mamma.

9. Är du spontan eller planerar du allt?
Jag tycker om att planera men blir så himla glad av spontana saker. Vill ofta göra grejer direkt när jag får en idé istället för att vänta.
Untitled
10. Om du fick välja en årstid att leva i under ett helt år, vilken skulle det vara och varför?
Sommaren! Tänk er varma nätter, picknickar i solen, roadtrips och utomhuskonserter precis hela tiden. Dör så fint det vore. Och att slippa mörker och kyla också!


(Jag hittade listan på Frida och Linn's fina blogg.)

1 kommentarer :

Madde Schwedaan sa...

What, kanel i pastasåsen?? Måste prova det, vad är ditt bästa recept?