lördag 20 december 2014

fredagskväll

Bild 2014-12-19 kl. 23.49 #2
Hej!
I skrivande stund ligger jag hemma i min ganska obekväma soffa. Det är fredagskväll och klockan är snart midnatt.
Jag är inte den som brukar ge några nyårslöften men är det något som det ska bli ändring på nästa år så är det tamejtusan helgerna. Det brukar ju vanligtvis vara något lite magiskt och extra deppigt med fredagar. Något som en går och väntar och räknar ner till hela veckan. I höst har det inte varit så mycket spännande som hänt tyvärr, mest väldigt lugna helger. Lagom kul när ens twitterflöde svämmar över av festliga uppdateringar. Jag vet inte riktigt varför det blivit så, någon slags svacka antagligen. Det är lite därför det inte blivit så mycket uppdateringar här på sistone. När inget händer blir jag så fruktansvärt oinspirerad. Nä, 2015 ska minsann bli det roliga året. Det hejar vi på!

0 kommentarer :