måndag 27 oktober 2014

Hoppas att hösten flyter på för er. Att vinden blåser er i ryggen och inte i ansiktet. - Håkan Hellström ❤



två bilder från min instagram (rosettflicka) de senaste dagarna.
det är verkligen höst nu. på riktigt. det är mörkt när jag stiger upp för att åka till skolan och det blir snabbt mörkt efter att jag kommer hem. så himla trist. hösten är ju inte direkt min favoritårstid. kan börja gråta när jag tänker på att det är så väldigt många vintermånader kvar tills det är vår igen. men vi får hålla ut!
tills dess gömmer jag mig under filtar, dricker te och ser på så mycket film jag bara kan. och en del kaffe också, blir så trött av hösten. Försöker fylla upp min kalender med så mycket roligt som möjligt. Nästa helg åker jag till exempel till Stockholm för att gå på Comic Con med fina poddkollegor. Sånt är bra!

För övrigt måste jag bli bättre på att dokumentera och fota med min riktiga kamera. Använder den ju mest uppställd på ett stativ till mina vloggar. Och när jag väl är ute på grejer så blir det ju att jag vloggar med lillkameran och knäpper några instagrambilder. Skärpning!

Nu måste jag iaf försöka sova. Det är sent och jag har haft en himla förmåga att försova mig det senaste. Säkert också hösttrötthetens fel.
Natti! 

2 kommentarer :

Synne sa...

Det er nettopp sånne ting som gjør høsten fin: Gule blader, fine planer og ting man kan glede seg til, te og kaffe og kakao, filmkvelder på sofaen og store glass rødvin med venner. Håper du får en fin november!

Agnes sa...

Åh vilken ärlig blogg så mysig och vackra höst bilder du fotograferar! :D