fredag 13 juni 2014

lite sommarplaner

IMG_1918

klänning och skärp från hm och halsbandet och rosetten är fyndade på ebay.

det känns verkligen att det är sommar nu. varmt och skönt ute, blå himmel och ibland doften av sommarregn. jag tycker om de där oväderskvällarna nästan lika mycket som jag tycker om värmen. jag älskar att krya upp under en filt och titta på skräckfilm med en stor kopp te medan åskan dundrar förbi utanför. att det aldrig blir riktigt mörkt är ju himla bra om man skulle bli lite mörkrädd också.
om ungefär två veckor så flyttar jag ju till mitt nya hem (som jag längtar!) och det är mycket att fixa innan dess. måste flyttpacka, hoppas för övrigt att detta är sista gången på länge som jag packar ner mitt liv i lådor, men det är mest roligt och spännande. det känns som att denna sommaren kommer bli så himla bra. i juli är det ju fallens dagar här i stan och sedan åker vi nästan direkt till Linköping och närcon. vi tänkte försöka hinna med harry potter-utställningen i norrköping också när vi ändå är ute på roadtrip. det blir fint!
vad ska ni göra i sommar?

9 kommentarer :

Dennis Widmark sa...

Svar: Ja, varför vara "normal" och som alla andra liksom? Lika bra att bjuda på sig själv ^^

Vicky sa...

gullig du är. din hårfärg! <3

Matilda sa...

Harry Potter-utställningen måste jag verkligen hinna med i sommar! Vore katastrof annars. Jag bor bara en halvtimme ifrån Norrköping men när jag tittar på mitt jobbschema för sommaren tänker jag mest: hur tuuusan ska det gå att klämma in här? Annars får jag trolla fram tid!

Selina sa...

Sounds great. I'm working 24/7 so it will be work as usual this summer as it is each season. Bu I may have the chance of a few days off somewhere

ida - photography sa...

så fint!! superfint hår!
sv; tusen tack ❤

natalie sa...

men herregud vad fin du är!

Sandra Leone sa...

Åh vilka bra sommarplaner!

Astrocyt sa...

Flytta kan vara både kul och jobbigt. Det är dock trevligt att inreda ett nytt hem osv :)

jag gillar också när det är lite kallare väder, så man kan läsa, dricka té, lyssna på musik och mysa.

kram <3

Claudia sa...

Hej!

Förlåt att jag skriver det här men jag scrollade nyss igenom gamla kommentarer på niotillfems blogg (Sandras blogg) och såg att du kommenterat där i September 2012 någonting om att det bara gått en månad sedan det tog slut med din kille och nu är det så att det också ungefär gått en månad sedan min kille gjort slut med mig å jag vet inte vem jag ska vända mig till och förlåt att jag skriver det här men jag är så förkrossad, tycker om han så fruktansvärt mycket, vet inte om han fortfarande tycker om mig, vet inte vad jag ska göra eller tänka. Senaste veckan har jag knappt varit hemma och bara varit ute med människor och försökt att inte tänka på honom, men jag kan inte. Jag älskar han så fruktansvärt mycket och vill ha tillbaka honom, men vet inte hur jag ska fortsätta leva, vet inte hur jag ska fortsätta andas utan honom. Vad ska jag göra? Du som redan gått igenom det här.. Jag är så maktlös och ledsen.

Du har en jättefin blogg. Pussar och kramar från Claudia.