torsdag 8 maj 2014

om sommaren.

IMG_1343
den senaste veckan har det varit grått utanför mitt fönster men innan dess hann sommaren hälsa på litegrann.
IMG_1268
nu när den inte syns till så mycket så kommer jag på mig själv med att längta så mycket att jag får ont i magen. snälla sommaren kom tillbaka nu.
IMG_1243
jag vill ha ljumma kvällar då våra skratt ekar, barfotanätter och somna utan täcke.
IMG_1227
förra sommaren blev liksom bortslösad på tråkigheter men i år, i år ska det bli något helt annat. jag och mina vänner har planerat in en massa äventyr, både i staden vi bor i och lite längre bort.
IMG_1232
det väntar oss picknicks, konserter, stadsfestivaler, konvent, roadtrips, tältande i skogen, grillkvällar och en hel massa annat. längtar ihjäl mig!
jag tänker att sommaren är så viktig. viktigt för att en liksom samlar på sig så mycket fina minnen och känslor att sedan plocka fram när det känns som att höstrusket och vintermörkret aldrig någonsin ska gå över.

1 kommentarer :

Anonym sa...

Detta låter ju helt fantastiskt! Denna sommar skulle jag vilja uppleva med dig....