torsdag 6 mars 2014

La soirée française

soirée française
Igår fyllde min söta vän Linda 20 år och det firades med fransk afton hemma hos henne. Såhär pepp var jag och Rasmus.
soirée française
C'est très Français! Eller vad man säger.
soirée française
Det spelades enbart fransk musik och så serverades det ost och vin...
soirée française
…och baguette såklart!
soirée française
Jag lät mig inspireras av Brigitte Bardot när det gällde både smink och hår. Alltså extremt mycket eyeliner och toktuperat hår. En look jag nog borde satsa mer på känner jag, kände mig så himla tjusig!
soirée française
Födelsedagsbarnet själv!
soirée française
Fina Johanna var också med.
soirée française
Och bästa Niklas var hennes bordsgranne.
soirée française
Tills R stal hennes plats.
soirée française
Efter att vi ätit var det egentligen tänkt att vi skulle spela brädspel men istället mumsade vi på choklad, pratade hur mycket som helst och skreksjung till Frozen-låtar. Hurra för temakvällar och hurra för fina vänner!

3 kommentarer :

Rebbi sa...

Åh, ditt hår är galet fint på bilderna.

Jessica Gustafsson :) sa...

Du passar i den frisyren! :)

Lisen Elisabeth sa...

Ser härligt ut! Temafester är ju de bästa. :)