fredag 24 maj 2013

those who don't believe in magic will never find it

lavender
Efter lite mer än sex år kändes jag att det var dags för en förändring. Med hjälp av ett par fina vänner blekte jag bort den röda färgen ur mitt hår och penslade i en ny färg. Och nu har jag helt plötsligt pastelligt lavendelhår, precis som jag drömt om hur länge som helst.
Jag trivs superbra och är verkligen jättenöjd, även om det är ovant att inte längre vara en rödtott. Jag återvänder nog till det så småningom, men tills det får frisyren vara en my little pony-dröm.

3 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Så himla himla fint!

Har funderat på ljustlila sedan du skickade den där länken till mig, blir ju inte mindre sugen nu! <3 Men vet inte om jag vill bleka egentligen xD haha

Viktoria sa...

Åhh så otroligt fint!
Var så nära att göra detsamma förra våren, men det blev inte ;_; Det är ju kanske den finaste hårfärg man kan ha!

Shopaholic sa...

åh så snyggt!!!