söndag 3 februari 2013

Jag saknar ord, jag saknar tankar. Dom jag har är gamla, användna på mörka platser som jag hellre glömmer än har kvar.

IMG_2931

Nämn något som gjorde dig glad igår? Fina sms från fina personer.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Låg i min säng och sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Sa godnatt till Tim och hundarna.

Det sista du sa högt? Pusspuss!

Det senaste någon sa till dig? Tim sa: Godnatt Lindis!

Vad har du druckit idag? En himla massa te och lite cola zero.

Vad var det senaste du köpte? En thermosmugg så att jag kan ta med kaffe till skolan istället för att köpa där.
birds
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vanlig tråkbrun. Men på den har vi en fin blommig ej reklam-skylt.

Vad är det för väder hos dig nu? Kallt och frostigt.

Godaste glassmaken? Ben & Jerry's Cookie Dough.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, det gör jag nog inte.
IMG_0718

Sover du tungt? När jag väl somnar.

Drömmer du mardrömmar? Nästan varje natt.

Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb.

Favoritklädsel? Klänning/vippig kjol, knästrumpor och docs.

Favoritlåt just nu? Hopeless Wanderer - Mumford & Sons.
IMG_1135
Vad ser du om du tittar till höger? En hög med böcker jag påbörjat men inte läst ut.  Sämst.

Vad gör dig glad just nu? Mina favoriter.

Vad ska du göra härnäst? Sova förhoppningsvis.

Höger eller vänsterhänt? Högerhänt.

Humör just nu? Trött och nästan okej.

Favoritgodis? Choklad. Längtar tills jag verkligen vågar äta det.

Kläder just nu? Strumpbyxor, rosa blommiga shorts och gul stickad tröja.

Sommarplaner? Inga alls ännu. Sommaren känns en evighet bort. Men jag skulle vilja gå på festival och resa bort någonstans.
sommar
Morgon eller nattmänniska? Både och. Jag gillar morgnar när jag vaknar av mig själv men annars är det natten som gäller.

Vad är viktigast för dig? Att få ha mina nära omkring mig och att de mår bra och är glada.

Är du kittlig? Kittlig är bara förnamnet.

Snarkar du? Tror inte det.

Stjärntecken? Oxe.

Stökigt eller välstädat? Välstädad. Stök gör mig stressad.

Vad längtar du mest efter just nu? Våren. Jag behöver blå himmel och knoppar på träden.

1 kommentarer :

Jennie sa...

SV ; tusen tack, det gläder mig!