måndag 10 december 2012

en lista

Vad...
heter du: Linda.
gör du: ligger i sängen och skriver den här listan fastän jag egentligen borde sova.
tycker du: att det är alldeles för mycket snö ute.
vill du: att det ska bli torsdag fortare än kvickt.



Vem...
kramade du sist: Tim
älskar du: min familj och mina vänner.
saknar du: på tok för många personer som bor långt bort.



Hur...
lång är du: hundrasextiotre centimeter exakt.
mår du: väldigt trött men glad.
vill du dö: helt utan förvarning någon gång på ålderns höst.
går det: upp och ner.




Vilken...
dryck är godast: cherry coke!
plats vill du besöka: tokyo! Har drömt om det sedan jag gick på högstadiet.
film har du sett flest gånger? Ser alla bra filmer tusen gånger!
låt har du på huvudet? "PleasePleasePlease Let Me Get What I Want" med the Smiths.



Favorit...
band/artist: Eeeh.. The Smiths/Beatles/Håkan/Maskinen just nu.
film: 500 Days of Summer är en av dem.
stad: Göteborg har mitt hjärta i ett järngrepp. Bästa jävla staden!
mat: Sushi.


Senaste...
film du såg: Yes Man.
bok du läste: Eld, av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren 
kändis du träffade: Träffade vet jag inte, men var på samma klubb som Henrik Berggren och Frej Larsson i lördags.
gången du var besviken: Häromdagen någongång. På mig själv.

1 kommentarer :

Lisen Elisabeth sa...

Fint att se dig här igen.. Ta hand om dig <3