fredag 9 november 2012

All of the ghouls come out to play and every demon wants his pound of flesh, but I like to keep some things to myself.

IMG_3656

Bild från i torsdags och jag är klädd i blått som nästan alltid. Har inte så mycket att tillägga. Men gillar mina fina docs supermycket och har dem jämt. De räddar mig från vattenpölar och höstrusk. Klänningen är också en favorit med fantastiskt fin rygg som tyvärr inte fastnade på bild. Aja, någon annan gång kanske. Hoppas allt är fint med er om ni fortfarande kikar in här trots min tystnad och bloggtorka.
xx

6 kommentarer :

Eriiza sa...

Men hjälp vad söt man kan vara! =)
Som en docka!

elin sa...

sv:roligt att höra, tusen tack1

kämpa på, kroppen är bara som ett skal och det är det som finns innuti som är viktigt <3

Malin Aurora sa...

Helt fantastiskt vackert!

Claire sa...

ohh the gif is so magical & beautiful! lovely dress :) xx

Natacha sa...

Fin blogg! :)
Kika gärna in tbx om du har lust

Linnéa sa...

Åh jag älskar oxå mina docs!
Fast mina är illrosa, hihi :D