onsdag 3 oktober 2012

v.39

I måndags såg jag ut såhär om jag tittade ner.
Fick hem dessa älsklingarna på posten!

Var och handlade med Tim och Tim.
Tivoli på torget!
Sushilunch!
Finkaffe.
Gick på teater.
Besökte bokmässan och hängde mest här och suktade efter typ allt.

Träffade min bästa finaste älskade Clara för första gången på en hel evighet.
Och underbara Paula också!

Köpte ny kappa.
På lördagen fotade jag snygga Klara som gick modell i Nordstans modevisning och efteråt drack vi kaffe.



Efteråt mötte jag upp mina raringar och så gick vi på konstmuseet.
Innan jag åkte hem från Göteborg hann jag ta en fika med Tage som jag träffar allt för sällan.

Rosettflicka heter jag på instagram om ni vill följa mig där.

4 kommentarer :

Anonym sa...

Lilla lilla världen. Började följa dej på instagram för ett tag sedan. Sen så kommenterade du på min blogg, kikade in på din och blev kär. Hallelujah så mysig.

Bloglovin' omedelbums.

Maja sa...

Åh, tack fina du!

Klara sa...

Åh bilder!!! Vill se

WILMA sa...

åh, köpte också docs nyligen. så himla fina.