fredag 19 oktober 2012

rosor, fotografier och spårvagnar.

IMG_2905
IMG_2922IMG_2930IMG_2931IMG_2945birdsIMG_2953IMG_2950IMG_2957IMG_2972


En eftermiddag i Göteborg tillsammans med mina vackra flickor Clara och Paula. Så fint att få umgås med dem när vi inte setts ordentligt på cirka en halv evighet. Tycker om mina raringar så himla mycket!
Vi strosade runt lite och gick sedan till konstmuseet för att kika på en fotoutställning. Gå på museum är en av mina topp tio bästa saker att göra. Har alltid tyckt om det, till och med som liten när alla andra i min ålder tyckte det var dötrist.

8 kommentarer :

Michello sa...

sv: Åh tack!! Den är lite söt!
Härliga bilder, Göteborg är så fint!

Mikaela sa...

Ahhaha, Clara dansar som Maria Montazami i slutet!! Så sött!!

Jenny sa...

Vilket mysigt inlägg :) fina bilder också! precis som din blogg är! Och vilket fint hår du har. Dig ska jag följa.

Kajsa sa...

Så fina rosbilder!!!
Jag har också alltid tyckt om att gå på museum, så roligt att titta på fina saker!

Paula Hermansson sa...

åh, puss på dig fining! <3

Embla sa...

Åh, herlig video! Og jeg vil også ha blomster i håret!

Elin sa...

åååh, vill också till konstmuseet snart, va utställningen bra? :)

Elin sa...

och ja, Roy - boken är helt sjukt fin!