fredag 7 september 2012

till er som läser.

IMG_7986

På sista tiden har jag märkt att en del nya personer har börjat titta in här. En massa fina kommentarer har ramlat in både från nya och gamla läsare, och jag vill bara passa på att tacka. Jag läser allt ni skriver, fler än en gång. Era ord gör mig så himla glad. I första hand skriver jag för min egen skull men helt ärligt så vore det inte hälften så roligt utan er.
Bloggen är mitt kärleksbarn, mitt lilla hörn av världen och har varit det i över fyra år nu. Jag vill att den ska kännas som en bra och glad plats att vara på, även om jag själv inte alltid känner mig sån, och hoppas att kunna inspirera eller åtminstone få någon på bättre humör för en stund. Bloggen blir liksom som en extra drivkraft och en anledning. En anledning att se en ny film eller ta med sig kameran på äventyr. Någonstans att fly undan och någonstans att synas på samma gång. Ett sätt att få kontakt med bra personer, jag har den här platsen att tacka för ett gäng nya vänner som jag nog aldrig hade stött på annars.
Inte en enda gång under den här tiden har jag ens varit i närheten av att tröttna eller funderat på att lägga ner. Det är tack vare er, ni som troget har kikat förbi under en längre tid och er som bara kommer på spontanbesök ibland. Tack!
Om ni har förslag på något ni vill läsa om eller om det är något ni undrar, är det bara att skriva i kommentarsfältet. Man kan också maila mig på rosettflickan@live.se om man känner för det.

xx