måndag 3 september 2012

Måndagslista.

1. Var är din mobiltelefon?
Alldeles bredvid mig.
2. Var är din andra hälft?
Måste vara min BFF Tim då. Han är tio meter bort ungefär.
3. Ditt hår?
Långt, lite för slitet och i behov av färgning.
4. Ditt humör?
Rätt så glad för tillfället, för idag har jag fått spännande nyheter.
5. Din dagsplan?
Det är inte mycket kvar av dagen men jag ska plugga och se en film innan det är dags att sova hyfsat tidigt.
6. Det bästa du vet?
Oj så svårt. Men precis just nu säger jag: söta djur, regn och the 50's.
7. Din dröm i natt?
Minns inte. Men häromnatten drömde jag att Clara hade anlitat en galen frisör för att tvångsklippa mitt hår till en kort page.
8. Ditt livsmål?
Att vara med om så mycket roligt och spännande som jag bara kan. Och att inte ångra något jag aldrig gjorde.
9. Rummet du är i?
Mitt lilla krypin i min och Tims etta vi delar på för tillfället. Det är ett hemmabygge av bokhyllor och draperier. 
10. Din hobby?
Att skriva måste det väl vara.
11. Din skräck?
Hajar. Så jävla läskiga.
12. Var vill du vara om sex år?
På upptäcktsfärd i ett nytt spännande land tillsammans med någon jag tycker mycket om. Vill aldrig sluta utforska!
13. Var var du igår kväll?
Hemma i soffan.
14. Var är du inte?
I Japan till exempel.
15. En sak du önskar dig?
Ett par docs. Kan inte välja färg bara.
16. Var växte du upp?
I Göteborg fram tills jag var sju och därefter i ett par olika byhålor ute på landet.
17. Det senaste du gjorde?
Drack kaffe med roomie.
18. Dina kläder?
Klänning, strumpbyxor och stickad kofta. Väldigt vardagligt.
19. Din tv?
Står undanstoppad just nu. Använder den inte just nu eftersom det redan finns en tv här.
20. Ditt/dina husdjur?
Jag har en katt som bor hemma hos mamma. Han heter Tiger och är världsbäst på gos.
21. Din dator?
Är en av mina käraste ägodelar. En Macbook Pro som jag sparade länge till. 
22. Din bästa ägodel?
Kameran!
23. Saknar någon?
Ja.
24. Din bil?
Har ingen bil. Inte ens ett körkort.
25. Något du inte har på dig?
Jeans. Äger två par men de åker upp på tradera snart för de har aldrig använts. 
26. Favoritaffär?
Säger Lush bara för att det luktar så underbart gott där. 
27. Din sommar?
Blev inte alls som jag tänkt mig.
28. Älskar någon?
Ja.
29. Favoritfärg?
Mintgrön.
30. När skrattade du senast?
Tidigare idag. När jag var med Tim och Fredrik och tittade i affärer. 
31. När grät du senast?
Imorse.

3 kommentarer :

claraH sa...

men, tänk att jag fick våldgästa din dröm!! måste ha pratat alldeles för mkt om att klippa mitt hår med dig!! haha! <3

PUSSAR

klarabella sa...

varför älskar jag såna här listor? SNOR!! <3

Hanna sa...

hehe galen dröm ;)
Jag spanar själv in ett par pastell blåa drMartens (om det var dom du mena)
så fina ^^
KRAM!