lördag 5 maj 2012

en väldigt försenad vecka sjutton.

Brukar ju uppdatera er med mitt instagramflöde varje söndag men jag glömde helt bort förra veckan. Såhär såg det ut i alla fall.

Månaden började med att jag vann fina priser på jobbet.
Åt sushi till lunch.
Hade möte med Röda Korset på kvällen.

På tisdagen fick jag besök av Linus, Liz och Björn. Vi har bestämt oss för att börja spela musik tillsammans vilket är väldigt roligt. Drack kaffe och pratade till sent på natten.
Gott te, lunchade på thai-restaurang med Joakim och hade fint nagellack.

På fredagen var jag himla pepp och såg ut såhär.
Fredagskvällen började med öl på Henriksbergs takterass tillsammans med Tim och Mattis.
Utsikten är fantastisk!
Det var Håkan Hellström-kväll och smockfullt med folk.
Tillslut hamnade vi på Park Lane innan det var dags att dra oss hemåt.
På lördagen hade jag vita strumpbyxor.
Bläddrade i min finaste bok om australienska brottslingar...
... och lyssnade på när Tim försökte lära sig att spela gitarr.
Åt god pizza.
På kvällen visade det sig att Tim var en riktig stjärnfrisör som gav Mattis en ny frisyr.