fredag 13 april 2012

för tillfället:


Längtar jag efter: riktig vår, picknick och blå molnfri himmel.

Är jag ledsen för: att alla löpsedlar skriker om vikthets och beach 2012. Give me a break.

Är jag glad för: att jag har såna himla fina människor runt omkring mig.



Äter jag helst: sushi. Bättre finns inte.

Ser jag fram emot med skräckblandad förtjusning:
att de ska höra av sig från GBG Roller Derby angående try outs.



Läser jag: de sista kapitlen av Kafka på stranden av Haruki Murakami. En märklig och oerhört vacker berättelse, precis som allt Murakami skriver.

Är jag galet stressad: över ingenting. Så skönt!

Lyssnar jag helst på: min peppiga vårspellista.


Är det finaste jag vet: kjolar med extra mycket vidd och tyll.


Drömmer jag om: att resa bort över en helg eller så. Typ till Paris.

Blir jag nostalgisk av: att se på bilder och videos från förra sommaren.

2 kommentarer :

anna. sa...

vilken trevlig blogg du hade!

Unknown sa...

Sommar, sol, picknick och promenader! :D