fredag 10 februari 2012

Are you stalking me? Because that would be super.

Om ni inte tycker att det räcker med bloggen eller helt enkelt vill hålla koll på vad jag har för mig så finns jag på några andra ställen också.

Twitter - här klagar jag mest, eller uppdaterar om märkliga saker jag råkar ut för.

Pinterest - all min inspiration samlad på ett och samma ställe. Bilder på vackra flickor, stiliga unga män, fantastisk mat och vackra platser.

Instagram - världens bästa app tror jag. Använder den jämt och min profil är sprängfylld med bilder från min vardag. Ni har säkert sett veckosammanfattningarna här på bloggen. Ni hittar mig under användarnamnet Rosettflicka.

Tumblr - Delas med min fina vän Clara. Mest för att visa fina saker för varandra utan att behöva bombardera varandra på facebook.

Lookbook - Vad jag har på mig och vad grejerna kommer ifrån.

Flickr - Platsen där jag lagrar mina foton.

Undrar ni om jag finns på något annat ställe på nätet så är det bara att fråga.

1 kommentarer :

Sofia Capel - Londonbloggen sa...

Man blir liksom klagig automatiskt på Twitter. Känns liksom bäst så :)