söndag 19 juni 2011

Bastian made many other wishes, and had many other amazing adventures - before he finally returned to the ordinary world. But that's... another story.

När jag känner mig nere brukar jag titta på en av mina bästa favoritfilmer, the Never Ending Story. Jag såg den gång på gång när jag var liten. Den fick följa med hem från videobutiken nästan varje gång det var dags att hyra film. Så när jag vill fly verkligheten ett tag rymmer jag med Bastian till Fantasia. Flyger med Falcor, rider över prärier med Atreyu och Artax och hänförs av barnprinsessans skönhet. Det spelar ingen roll att den är från åttiotalet och har helkassa effekter, jag tycker ändå att den är lika magisk varje gång.

3 kommentarer :

Sofia sa...

Just nu har jag 3 tävlingar på min blogg.
Var gärna med i någon! :) Kram

clara serholt sa...

åh fint. vi är klänningtvillingar linda! PUSS

Sofia i London sa...

alltså, är det bara jag som tycker den filmen är fett ÅNGEST?