torsdag 3 mars 2011

troll, teater och smoothies.

Här har jag spenderat min dag, på en teater!På den här fantastiska detaljrika fina scenen skulle föreställningen Troll spelas. Jag fick hjälpa till och fixa och sminka.Här värmer skådespelarna upp.Alla var så söta i sina kostymer med tillhörande svans att vifta på.Mia var ett nyfiket troll.
Stefan fixar.Här är jag! Hej hej!När jag skulle hem hade jag ett par timmar över medan jag väntade på bussen hem, så jag köpte god smoothie, gick till biblioteket och apoteket där jag köpte lite bra saker att kurera min förkylning med.

5 kommentarer :

Sofie i San Francisco sa...

Fina bilder!

Sofia i London sa...

va kul! har också spelat troll en gång, i pjäsen "Pinkel". =)

Hanna sa...

låter skoj! :D

Sara sa...

Åh vad jag älskar den rekvisitan!

Lisa sa...

åh verkar sjukt kul att praktisera på en teater!