torsdag 13 januari 2011

sju.

Det är nästan omöjligt för mig att sitta still när jag pratar i telefon och jag går ofta flera varv i lägenheten under ett samtal.

Pojkar med markerade käkben gör mig knäsvag.

Mumintrollen har alltid skrämt mig. Det är något väldigt obehagligt med dem.

Jag läser nästan alltid tidningar baklänges. Alltså inte texten, men jag brukar börja på sista sidan och jobbar mig framåt.

De flesta av mina vänner är killar.

Jag är bara 162cm lång men oftast elva cm längre eftersom jag helst har klackar.

Det var över två år sedan jag köpte byxor senast, jag trivs bäst i kjol eller klänning och jag har vänner som aldrig sett mig iklädd något annat.

4 kommentarer :

rebecca sa...

rosetter är fina <3

Trees sa...

killar med markerade käkben jaaaa. Det är det hetaste som finns, typ ^^

Jennifer & Linnéa / Sweetnothing sa...

Ohmy! Äntligen en som också är livrädd för mumintrollen. Huvva!! / Jennifer

Sofia i London sa...

nooooooooo mumin är ju bääästt! sånt får man inte skriva när man har finlandsvenska läsare!! :P