onsdag 8 december 2010

några av mina bästa dofter.


Daisy är min absoluta favoritparfym! Finaste flaskan och bästa doften som passar vid alla tillfällen.


Cat Deluxe var nog min första doftkärlek. Jag luktade på den i varenda butik som hade den. Den stod på min önskelista länge länge innan jag tillslut fick min första flaska i julklapp, sedan dess har jag hunnit ta mig igenom ett par. Den har snällt fått stiga åt sidan för Daisy men när jag använde den för ett par veckor sedan insåg jag att jag saknat den.


Rose the one fick jag prova på ett fint band runt handleden förra hösten. Blev kär direkt men flaskan har ännu inte fått flytta in hos mig.
Reklamfilmen är underbar, jag älskar Scarlett Johansson!


När vi ändå är inne på parfymer får vi ju inte glömma klassikern som för övrigt har den absolut finaste reklamfilmen. Audrey är så vacker!

Vilka är era bästa dofter?

3 kommentarer :

Candy sa...

Daisy var verkligen en fin flaska. ^^ Channel no 5 tycker jag inte alls om dock, tycker den luktar toalettrengöringsmedel & gammal tant. =/

Mina favoritdofter är Pink Sugar (iiihhh sockervaddsdoft) & Live by J.Lo, har haft den sistnämnda sen 2006 och har fortfarande kvar av den som tur är. ^_^

Sen luktade jag på en på Body Shop häromdag, Cherry Blossom tror jag den hette, och den var onekligen intressant!

lisa sa...

håller med candy! cherry blossom från body shop är den godaste doften jag använt. nu är min slut (köpte den i somras) och jag fick en ny parfym av pojkvännen som han köpte på sin semester i jordanien. och det var en DKNY (den ljusgröna) och den doftar ljuvligt! :)

Isabella sa...

Haha du listade precis mina exakta favoriter! dock är min D&G favorit "The One". Annars på pricken lika!