måndag 27 december 2010

feber och elände


De senaste dagarnas tystnad beror inte på att ja har haft något speciellt roligt för mig, tvärt om. jag har legat i sängen sedan i fredags kväll. Jag blev ju vrålförkyld och det mesta av julaftonen är en dimma för jag hade så hög feber. Dessutom kände jag inte någon smak heller så det var helt värdelöst att äta något gott.
Egentligen skulle jag ju varit på casting idag, men det gick ju såklart inte. Men det kommer fler chanser. Hoppas att jag blir frisk till nyår bara.

7 kommentarer :

Melker sa...

krya på dig snäckan!

Trees sa...

oj, min roomie skrev nyss ett exakt likadant inlägg att hon skulle på casting men blev sjuk osådär, sammanträffandeee!
vad var det för casting för dig?:)
krya på dig min kära!:*

Lisa sa...

krya på dig!

klara hemlin sa...

Krya på dig, finis!

fotograf ottilia lindell sa...

Åhh. Trist att vara sjuk. Krya på dig!

Svar: TACK!

SecretMartha sa...

Manga som har feber och snorar nu. Oroa dig inte du blir snart frisk. Ta en kopp te!

Karin Öhagen och Angelica Karlsson sa...

Stackare :( Se till att krya på dig och dricka en massa te och äta chocklad. Det brukar hjälpa mig att bli frisk snabbare :)