söndag 7 november 2010

everybody's changing and I don't feel right

Photobucket
För tillfället är mitt humör väldigt svajigt. Jag är aldrig helt glad, för det mesta är jag ganska ledsen och nere. Det mesta känns trist och grått och jag finner liksom ingen mening med något. Får inte ordning på mina tankar. Ser mig i spegeln och hittar bara fel och brister. Räcker inte till. Kan inte sova förrän tidigast fyra på morgonen, vaknar sent och har därför vänt runt på dygnet några varv. Ibland känner jag mig ensam. Eller för det mesta egentligen. Så himla ensam. Men de flesta hör bara av sig när det är något de vill och resten av personerna befinner sig för långt bort. För många lördagskvällar hemma ensam börjar sätta spår.
Försöker hålla mig sysselsatt men utan jobb eller annat vettigt att göra är det inte särskilt lätt. Jag är så less på allt precis just nu. Det känns som om det händer så mycket med alla andra medan jag bara står och trampar på samma plats.

8 kommentarer :

Sofia i London sa...

ameh... packa väskan och kom hit nu dah! :D

Trees sa...

men du har väl en plan me körkortet? så do it och kom hit efteråt! Se så snabbt det gick att lösa:D

Lovisa sa...

Jag vet hur det känns. Usch, det är inte roligt någonstans!

Jeanette sa...

Har du någon plan då? Man behöver en plan :)

Kram på dig!

Lisa sa...

jag vet precis hur det känns. känner precis samma sak då och då, och sömnlöshet är jobbigt. usch. kramar på dig i massor. <3

Lisen Elisabeth sa...

Det låter inget vidare och det är lätt att säga men du får göra det bästa av det, kämpa och håll ut! Du kommer komma ut ur det förr eller senare! *försöka peppa*
kram!

(fira en lördag med mig? jag har bil och körkort och sånt xD)

Hanna sa...

kom hit igen då :) eller så kan jag ta mig till dig nån dag! :D

men det känns lite likadant för mig med.. typ alla andra har jobb eller pluggar.. medans jag är fast här hemma..

Veritas Reloaded sa...

Kram!