torsdag 28 oktober 2010

Two birds on a wire. One tries to fly away and the other watches him close from that wire. He says he wants to as well, but he is a liar.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Att vara sjuk och mest ligga i sängen och titta på film har nästan drivit mig till vansinne. Jag vill ju komma igång med allt igen, orka saker. Nu börjar jag som tur är må mycket bättre och igår var jag i Ullared en stund och köpte värmespolar, raggsockor och Moulin Rouge på dvd.
Något som gör mig lite glad är att veta att saker är på väg till mig med posten. En vintagekjol, sjuttiofem framkallade bilder och en reflexskärm. Heja!
Vad har ni haft för er på sista tiden?

5 kommentarer :

Angeliqa sa...

Tråkigt att du har varit sjuk men skönt att du börjar känna dig bättre. Hoppas du blir helt frisk snart.

Thea / SnoStilen.se sa...

Förresten!
Om du gillar Filip&Fredrik kanske du kan vara intresserad av några filmer jag spelade in. Det var på bokmässan där de hade en utfrågning av Håkan Hellström: http://www.videofy.me/SnoStilen

Sen har jag naturligtvis även stulit deras stil :)
http://bit.ly/98y2AG

/Thea

en jubelidiot sa...

Så himla vackra bilder, så fantastisk blogg.

Lisa sa...

krya på dig. finfina bilder.

Trees sa...

väldigt fina bilder! vad har du för kamera cutie?