tisdag 17 augusti 2010

magtröjor, spårvagnar och drömmar

Igår åkte jag till Göteborg. Min kusin Frida mötte mig på centralen och vi hoppade genast på en spårvagn som tog oss till Haga. Vi ska vara statister i en kortfilm nu på söndag så igår var det kostymprovning. Filmen utspelar sig på nittiotalet så vi fick prova en massa förskräckliga kläder och smink, men kul var det och vi skrattade mesta hela tiden.När vi var klara åkte vi hem till Frida där vi åt middag och träffade resten av mina kusiner.På kvällen gick vi på bio och såg Inception som nog är en av de bästa filmerna jag har sett. Se den!

8 kommentarer :

amanda löwenberg sa...

Jaha vilken film ska ni vara med i? Va spännande! Jag vill jättegärna se inception, får bli nästa gång jag går på bio!

felicia sa...

Vad roligt med Göteborg! Och vad jättertoligt med film! Spännande!

Isabella sa...

Men jösses så spännande!

Nøve sa...

Inception var dødsbra!

Trees sa...

Låter megakul :D och suupersööt outfit du hade på dig! hade jag sett dig på stan så hade jag stirrat haha.

Erica sa...

haha det låter spännande det där! Och jag vill så gärna se den där filmen - alla talar gott om den.

lisa sa...

låter himla spännande! :) fin du var också!

Mette sa...

Man kanske borde se den filmen hmhm