lördag 17 juli 2010

work work work

Idag har jag jobbat mellan två och åtta. På grund av regnet som vägrade sluta att falla från himlen var det ganska tomt på folk. Men en del glass och kaffegäster blev det allt ändå.
När jag kommer hem från jobbet brukar jag byta om till någon mysig klänning (arbetar oftast i shorts och t-shirt), släppa ut håret (måste ha det uppsatt), ta på lite parfym (ingen parfym på jobbet) och sätta i min läppiercing (får inte ha den heller). Och nu ska jag göra våfflor för att sedan se på någon film tillsammans med min mamma.

Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer :

Lisa sa...

låter mys. jag har mest slappat,haft ont i magen (mensvärk) och suttit vid en sjö med min syster och hennes pojke, mysigt. snart ska jag nog se någon film kanske.

Trees sa...

Det låter som något som hade vart kul att se på en film.. en scen utan repliker när någon gör allt det där :) fint änna!