fredag 9 juli 2010

♥ sådant som är fint.

♥ att vakna till god morgon-sms.

♥ ljudet av regn mot fönsterrutor.

♥ att blåsa på maskrosbollar.

♥ doften av nybryggt kaffe.

♥ att hitta ny musik som man tycker om.

♥ pojkar med gitarrer.

♥ att få post.

♥ att hålla någon i handen.

♥ slå in paket.

♥ våren.

♥ sena sommarnätter.

♥ konserter.

♥ nyfärgat hår.

♥ citat.

♥ när man ser om filmer man älskade som barn och inser att de fortfarande är lika bra.

♥ ögonblicket innan man går upp på scen.

♥ att få en idé till en berättelse och skriva tills det blir morgon.

♥ läsa igenom gamla dagböcker.

♥ när personer man inte känner så väl kramar en när man träffas någonstans.

♥ att spela musik på hög volym.

♥ morgonpromenader.

♥ somna med en varm spinnande katt tätt intill.

7 kommentarer :

Johanna sa...

när personer man inte känner så väl kramar en när man träffas någonstans

det hände mig förra helgen! hjätat blir varmt

Timotej sa...

Det där med "när personer man inte känner så väl ...", så gör jag typ alltid. Om jag träffat personen en eller två gånger tidigare och vi pratat lite de gångerna, kramas jag alltid. :x
Och kattbilden var jättesöt!

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

många fina saker där!
Det sista lät så mysigt!

Ariella sa...

Å, så fint skrevet. Jeg er enig i nesten alt og å lese gjennom hver ting gjør at jeg begynner å tenke på hvordan hver og en av disse tingene kjennes!
Spesielt det å lese gjennom gamle dagbøker, å få post, gutter med gitarer, nylagd kaffe (selv om jeg ikke liker smaken av kaffe) og regn mot vindusruter (noe som må være det fineste av alt!) er fint :)

Lisa sa...

otroligt fint inlägg åh.

Angeliqa sa...

Jag älskar såna här listor! Så himla mycket fint du kom på också, regn mot fönster, kaffedoft, hålla handen, citat och våren är några av mina favoriter också.

angelica sa...

håller med dig med listan