torsdag 1 juli 2010

onsdag/torsdag

Igår packade jag en väska och bestämde mig för att rymma ett litet tag. Innan jag skulle med bussen fikade jag tillsammans med min mamma på ett mysigt litet café.Jag åt ljuvligt god chokladmousse...och hon tog med jordgubbssmak.Efter en stund på bussen hamnade jag hemma hos den här filuren. Min klasskamrat Richard.Han tycker så mycket om våran klass att han låtit tatuera in ES3 på foten. Tufft!Kvällen spenderades framför tv:n tillsammans med hans mysiga familj. Vi såg på "Knowing" som är en ruskigt bra film.
Jag fick sova i hans lillasysters prinsessasäng. Fint tycker jag.Idag tittade solen fram igen, därför spenderade vi dagen i trädgården där vi spelade en himla massa badminton. Självklart lyckades jag missa min buss hem, men det löste sig i alla fall. Fick ta en buss som gick halvvägs och bli hämtad där.
(Förresten så ska Richard spela på torget i Stenungsund imorgon, har ni vägarna förbi kan ni ju kolla in honom. Han är grym!)

11 kommentarer :

Nøve sa...

Så nydelig kafémat! Ser kjempegodt ut.

Sofia i London sa...

va mysigt allt verkade! o vilken fin tatoo, den med musikgrejjen (öh, toner kanske det heter?)

har emma hört av sig förrsten?

Lisa sa...

ser mysigt ut och gottigt!

Angeliqa sa...

Vad mysigt och trevligt ni verkar ha haft det! Underbart.

Emmi sa...

alltså din blogg är underbar! första gången jag hittat hit :)
älskar bilderna!

amanda löwenberg sa...

Åh så mycket fina bilder!

farbrormalin sa...

Jag älskar den första bilden. Det ser ut att kunna vara tagen i den där godisaffären som Pippi Långstrump köpte en massa godis i. :)

De andra bilderna är också jättefina!

Timotej sa...

Fy, vad gulligt att han tatuerat in klassnamnet!

Isabella sa...

MAGISKA bilder, du är så attans grym. Åh.

Linnéa sa...

super duper vackra bilder

Anna sa...

hej igen vad fint! tatueringen = <3