torsdag 15 juli 2010

Jag har sett på moln från båda sidor nu, från in och ut, och ändå ser jag nu bara molnillusioner. Och nu minns jag - har aldrig förstått mig på moln.

När jag vaknade i onsdags hade Clara redan åkt till jobbet. Därför spenderade jag dagen med hennes familj.lillasystern Paula och jag satt ute i solen en stund. jag hade mitt nya fina nagellack och en ny ring.vi spelade nintendo 64 och jag förlorade såklart hela tiden, men det gör inte så mycket för det är roligt ändå.innan Clara kom hem fotade jag vackra blommor i deras stora trädgård.på kvällen tog vi tåget till varberg för att gå på bio. Filmen var bra och när vi gick ut från biografen luktade det utomlands ute.när vi var tillbaka i skogen hittade vi en märklig liten groda. Liten, ljugrön och himla snabb. Vi släppte självklart ut den igen efter att vi hade fotat den.

2 kommentarer :

amanda löwenberg sa...

Åh vad tyckte du om eclipse? Jag såg den förra veckan med systern min!

Trees sa...

Vad mysigt att du spenderade dagen hemma hos dem fast inte clara var hemma:D

och vilka fina kommentarer du lämnat!! :)
men du borde inte känna så om stranden, du är fin.