lördag 24 juli 2010

fredagen

Clara och hennes familj plockade upp min på vägen till Borås tidigare på dagen. De skulle på OAS som är en kristen konferans och jag följde med. Jag, Clara och hennes bror Elias gick till Expresso House och köpte kaffe. Frapino och Manhattan brownie. Vi träffade på Rikard och Gabriel. Sedan begav vi oss till konferensenskvällsmöte. När det var slut gick vi till det så kallade kalastältet och lyssnade på är Claras kusiner, Rikard och Gabriel spelade afrikansk musik. Det var himla svängit och i slutet dansade alla. Fint! Trots att jag den mesta av tiden kände mig som den enda "mugglaren" i rummet så hade jag en väldigt fin och trevlig kväll. Dessutom träffade jag massa unerbara människor som jag inte träffat på ett tag.

8 kommentarer :

Lisa sa...

åh så himla vacker du är. men dyrt kaffe usch usch. därför fikar jag bara på billiga ställen :D

Nøve sa...

Du har så fint hår! :D

Trees sa...

Haha mugglare.. Fast det låter himla kul, trots det ;) finaste flicka!

amanda löwenberg sa...

Åh fina bilder!

Karolina sa...

tack så jätte mycket för din kommentar! :)

Karolina sa...

tack så jätte mycket för din kommentar! :)

Karolina sa...

tack så jätte mycket för din kommentar! :)

Alice sa...

Jag gillar din lugg, superfint till ditt ansikte!