lördag 26 juni 2010

Dom säger det är fel på hjärtat men ingenting har någonsin slagit så hårda slag

Idag har jag varit så himla effektiv. Jag fick för mig att rensa ut min lägenhet på allting som jag faktiskt inte behöver men som ändå liggar och skräpar. Sagt och gjort, nu har jag rivit ut nästan varenda skåp, garderob och låda. Rensat och sorterat.
Det är inte klokt hur mycket saker man kan samla på sig. Jag ska försöka lära mig hur det fungerar att sälja på tradera, så kan jag kanske tjäna en liten slant på det med.

3 kommentarer :

amanda löwenberg sa...

Det finns ingenting som är så kul som att få sin första klänning såld på tradera! Det är inte mycket svårare än att köpa saker!

Rebecka sa...

Det är så himla befriande att rensa ut. Hoppas att det går bra med säljandet!

Annika sa...

Varje gång jag rensar min garderob fascineras jag av hur mycket det är man faktiskt inte använder! Kommer inte ens ihåg varför hälften köptes hehe.