fredag 9 april 2010

if I was a rich girl

Vilket jag inte är, men om jag var det, då skulle jag köpa lite somriga kläder......som en fin blommig kjol från Monki,en ljuvlig från Urban Outifttersdrömsk klänning från Top Shop...... helt fantastisk klänning från forever21.... och kjol med hjärtan som fickor, från samma ställe.och såklart prickiga strumpbyxor från asos.com.
Sedan behöver jag ju något bra att läsa också och då skulle de här böckerna passa fint.En Diana att ta vackra bilder med i sommar skulle inte heller vara fel.och Criminal Minds på dvd. Dr. Reid är ju så stilig och serien är ju rakt igenom superbra.iPod-dekor från bluebox.se för min ipod behöver en makeover.Usch, jag är så trött på att allt kostar så mycket. Jag har knappt råd med någonting och ändå försvinner pengarna från kontot med rasande fart, ändå har jag inte shoppat sedan i av januari. Och då köpte jag bara ett diadem för ett par tjugor.
Det är ju så mycket annat som kostar och som man måste ha. Mat, bussbiljett eller bensinpengar när man får skjuts av någon, fylla på mobilen, schampoo och balsam, balbiljett, studentmössa...
Jag är i desperat behov av ett sommarjobb!

10 kommentarer :

johanna sa...

välkommen till klubben.. den rosa klänningen var hur fin som helst!!
du har en jättefin blogg föreesten :D

julia sa...

det finns mycket man vill ha! men som sagt, allt kostar pengar -.-

fin blogg, ha det bra :)

Karin sa...

Så mycket fina saker! Jag vill ha dianakameran.

Sonia sa...

pretty dresses!

Candy sa...

Kläderna är helt fantastiska.

Sara sa...

En Diana alltså. Fy fasiken vad härligt det hade varit.

Isabella sa...

AH jag vill ha allt! men åh sötnos, kom och dela ut ditt cv hos oss på Kahls thé och kaffehandel i Täby centrum, vi kommer behöva folk till sommaren. Puss!

Sofia i London sa...

oh men sluta, jag blir helt shoppingtokig nu ju!! den dar boken love letters tankte jag forresten lotta ut i en framtida novelltavling! :)

Malin sa...

Känner med dig! :/ Fina saker, btw, jag vill också (numera) ha nästan varenda en.

Lisa sa...

åh allt var ju jättefint!