tisdag 20 april 2010

en himla massa föreställningar och sånt

Dagen började med att jag och Clara såg på teatertvåornas monologer och dialoger. Efter att vi hade haft sånglektioner gick vi för att möta Hanna i caféet. Där spelade Slagverksteatergruppen Komodo, som verkligen gjorde min dag. Helt otroligt bra och fullständigt galet!
Nästa anhalt var musiksalen där Claras duktiga kusin spelade piano och direkt efter det var det en dansföreställning baserad på "Flickan med svavelstickorna". När den var slut hann vi lyssna lite på en blåsorkester.
Det har alltså varit mycket show idag, det tackar man ju inte nej till!

2 kommentarer :

clara serholt sa...

ÅH HJÄLP jag skrattar fortfarande när jag tänker på han i röd direktörkostyme log sådär galet.. BAHAHAHH

Trees sa...

åhnee! kommer du ihåg när det kom snö i juni? :o galet ja!
Ja, ja kommer hem i sommar :D i juni tror jag det blir.