måndag 1 mars 2010

sju

Sofia utmanade mig att berätta sju saker om mig själv.

1. Jag tycker om att kramas och har lite svårt för folk som inte kramas ordentligt

2. Jag har skrivit dagbok sedan jag lärde mig skriva ungefär.

3. Min första katt hette Laban och han blev sexton år gammal.

4. Jag otroligt morgontrött.

5. Min mamma ville egentligen att jag skulle heta Gina.

6. Jag älskar doften av utblåsta stearinljus.

7. När jag är ensam så sjunger eller nynnar jag nästan hela tiden, oftast är jag inte ens medveten om att jag göra det.


Jag utmanar Clara, Rebecka, Trees, Erica, Isabella, Felicia och Agnes. Nu ska ni berätta sju saker om er själva på er blogg och utmana sju andra. Puss!

3 kommentarer :

Erica sa...

Vad kul! Ska komma på något bra att skriva bara. ;) Roligt att läsa om dig också! Kramar

clara serholt sa...

yay!!!

Candy sa...

Åh, så fin du är!

Laban är ett gulligt namn. ^^