fredag 12 mars 2010

fredag

Än så länge har den här dagen varit ganska värdelös. Det började med att jag försov mig så att jag fick en kvart på mig att göra mig iordning och ta bussen till skolan. Första och enda lektionen var Arbetsmiljö och säkerhet där vi skulle jobba med grupparbete vi håller på med. Men ingen i min grupp var där och jag hade ingen aning om vad vi hade bestämt så jag fick inte gjort någonting alls. Efteråt skulle vi egentligen ha projektarbetesmöte, men det blev inte heller av. Som tur var gick det en buss hemåt vid halv tolv så att jag slapp vänta i skolan jättelänge.

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på resten av dagen och kvällen. Jag är redan hemskt rastlös.

6 kommentarer :

Erica sa...

vad jobbigt det låter. Jag tycker att du ska plugga klart allt du behöver göra så att du slipper göra något i helgen och sedan tycke jag att du ska ta det lugnt med en film, köpa godis om det inte är för långt till affären och sedan ha en hur mysig eftermiddag som helst! Kanske baka något. Eller hänga dina kläder i färgordning i garderoben. Eller skriva en önskelista. Kramar

Anonym sa...

Oj hoppsan. Jag hoppas att resterande del av dagen blir bättre :)

Rebecka sa...

Sv: Tack!

Alltså åh, jag blir så förtjust i hundtandsmönstrat jämt. Himla fin kjol du har.

clara serholt sa...

vi har duuunderkul! och du är fin!

Candy sa...

Vilken fin kjol! var kommer den ifrån?

Lisa sa...

Drygt!

Jättefin kjol du!