lördag 20 mars 2010

Bröllopsfotografen

Under de två av de varmaste sommardagarna 2008 åkte jag till trollhättan och var statist i Ulf Malmros film Bröllopsfotografen. Jag fick aldrig tillfälle att se den när den gick på bio och sedan har det liksom inte blivit av att se den. Men idag placerade jag och mamma oss i var sin soffa och hyrde den.
Det var mycket av det vi spelade in som hade blivit bortklippt, tyvärr en del saker som var himla roliga. Jag blev inte så förvånad, för det är ju så man gör film.
Att se mig själv var en väldigt konstig känsla, särskilt med tanke på att det var så pass längesedan det spelade in. Här är några av bilderna som jag tog de där dagarna.

5 kommentarer :

Unknown sa...

Åh, vad roligt! Själv gillar jag Bröllopsfotografen mycket, jag tycker den är härligt. Och värmländska, kan man undgå från den härliga dialekten. (:


Åh, jag med, Pippi är en fantastisk karaktär och person (:

Lisa sa...

Åh, häftigt att du vart statist i den filmen! måste se den nån gång!

Erica sa...

Det sr himla roligt ut! Syns du mycket? Du har ingen bild eller så. Snapshot från filmen typ... Hade varit roligt att se :D

Tres sa...

Åh vad roligt:D Där hade du inte rött hår, kul att se! Var det med Film i väst?

T sa...

haha oj filåt.. jaha men dåså! rött hår är din grej helt enkelt ;)