fredag 11 december 2009

De senast6e dagarna i bilder

Vi bor på ett mysigt litet guesthouse inte långt fran stranden. Damen som äger det är hur söt som helst och kallar mig för "lovely angel" hela tiden.
Nu är klockan halv elva pa kvällen och det är trettio grader varmt ute! Maten är fantastisk. Jag har ätit fried rice nästan varje dag (Tack for tipset Erica!)

Nar jag skriver det har sitter jag på ett mysigt litet internetcafe.
Det kostar en bath i minuten, sa jag skyndar mig att skriva. Hoppas att ni har det bra hemma i kalla sverige!


Imorgon tar vi en tuk tuk-tur och besöker några tempel och andra intressanta ställen!

Puss



2 kommentarer :

clara serholt sa...

ååååh underbart! du har ju fått värsta färgen också! puss puss

Erica sa...

Oh herregud vad härligt det ser ut! Har åkt tuk-tuk en gång i mitt liv och under den färden upplevde jag världens bästa temperatur någonsin. Det var verkligen helt perfekt varmt. Njut varenda sekund fina du! Och visst är fried rice hur gott som helst! Kramar