tisdag 24 november 2009

Tisdagen

Dagens plus:

♥Träffade världens finaste Clara i skolan. Jag har saknat henne!
♥Jag tillbringade morgonen i mörkrummet och kopierade bilder.
♥Jag hade på mig mina nya vinterskor.
♥Det var inte så kallt ute.
♥Nästan alla lektioner är inställda den här veckan, så jag slutade redan vid elva!


Dagens minus:

♥ Fick avsluta min sånglektion tidigare för att jag bara hostade hela tiden.
♥ Somnade på soffan och sov ända tills kvällen.
♥ Jag har lite feber.

Slutsats:
Plusen väger helt klart över. Det var en rätt fin dag.

5 kommentarer :

linn sa...

sådär sitter jag jämt efter en dag som den här:

vi står nära och hör värmen ur hans andetag, glömmer bort att dra sina egna. blodet skriker 'kom och bär bort mig, riv mig eller håll om mig, vad som helst'. och pulsen gör så ont att jag vet att jag måste vara avslöjad, det går inte att missta. läppavtrycken borde finnas på min hals, men det gör dom inte.
för fingeravtrycken sitter inte i hans panna och hans har inte ens fått en chans att känna att fjärilarna i magen flyger ur varenda por under alla tjocka lager av tröjor. Ont gör det men vi bara står. Helt stilla tills blickar flackar och de två sekunderna är förbi.
Det dröjer ännu elva dagar innan vi vågar tala längre än en mening igen.

Erica sa...

Älskar listor. Fint blogginlägg! Och krya på dig. Kram

clara serholt sa...

åhnej....har du blivit sjuk igen? snyft!!
men hoppas du är piggare nu :)
åh, jag blev hyperglad igår när jag såg dig!
kram

Isabella sa...

Men fy för lite feber!;( krya på dig

Sofia i London sa...

ja det låter ju som en fin dag! :)