måndag 12 oktober 2009

måndag

Så var det plötsligt måndag igen och vardagen är tillbaka.
Min måndag har i alla fall varit rätt bra. Började dagen med att leka kramkull på teaterlektionen. Världens roligaste lek tror jag. Alla springer runt i panik och kastar sig i varandras armar, skrikandes "KRAMA MIG!".

Jag var hos tandläkaren med. Jag är livrädd för tandläkare och har varit det så länge jag kan minnas. Idag gick det mycket bättre. De hade flyttat till nya fräscha lokaler som inte alls känns lika obehaglig ,och jag har fått en ny tandläkare som var väldigt trevlig.
Gjorde visserligen bara en undersökning idag men det känns som om jag kan ta mig igenom tandläkarbesöken i framtiden.
Jag hoppas det i alla fall.

Nu ska läsa "Juloratoriet". Vi läser den på svenskan och har prov om den på onsdag. Jag har knappt börjat ännu! Måste sätta fart.


It's Monday again, and today I look like this.

2 kommentarer :

S as in Sofia sa...

Det hoppas jag med!
Underbar kjol du har! fin fin!

clara serholt sa...

den boken kan dö säger jag bara.
men åh du är så fin linda! hoppas du kommer imorgon (onsdag)...åh, bakar du cheesecake idag? haha om vi gör det samtidigt så blir resultatet säkert så mycket bättre. ahha
kram