tisdag 1 september 2009

en tisdag

Tisdagen började med informationsmöte om projektarbetet. Jag, Clara och Hanna missade våran fotolektion så vi fick låna kamerorna och fota under dagen. Verkligen hur kul som helst, fast det är lite svårt med alla inställningar och allt man ska tänka på.

Efter skolan tog jag bussen in till Kinna för att möta mamma och gå och fixa mina naglar. Det blev mycket fint och jag köpte handkräm som luktar körsbär. Mums!
Vi tittade in på en loppis på vägen hem med och jag hittade tre söta glas för två kronor styck och en väska för en guldpeng. Väskan har plats för pennor och flera fiffiga fack så den är perfekt till skolan.

I skrivande stund är jag arg och ledsen för när jag kom hem insåg jag dessvärre att jag glömde mitt paraply på bussen tidigare! Jag får ringa till västtrafik imorgon och höra om de har hittat det. Det är ett väldigt fint paraply och jag skulle gärna vilja ha det tillbaka...


Today I got my nails done, did some shopping and lost my dear umbrella on the bus.


Bus Song - The Kooks

2 kommentarer :

lisa sa...

åh vilken fin väska och vilken mysig blogg!

Erica sa...

Vilka fynd du har gjort! Ja, bra och fina paraplyer ska man ta väl hand om. Jag köpte ett superbilligt och fint paraply häromdagen men det gick sönder dagen efter att jag hade köpt det så jag lämnade tillbaka det i förrgår. :/ Så man kanske borde köpa sig ett lite mer rustikt paraply trots allt.....

Skorna var jättefina på också!