onsdag 19 augusti 2009

reality is merely an illusion

(klänning - fått i present, strumpbyxor - MQ, skor - skopunkten)

Första dagen tillbaka i skolan gick bra, det var kul att träffa alla igen. Mitt schema ser väldigt bra ut, men jag känner mig redan stressad angående all information vi redan har fått om projektarbete, större inlämingar och hårdare krav. Hjälp!
Som tur är blir det en mjukstart, vi börjar inte följa schemat förän på fredag och då har jag inga lektioner och blir därför ledig. Det är inte precis något jag känner att jag behöver efter ett långt händelselöst sommarlov. Förhoppningsvis kommer jag på något att göra.
Efter skolan åkte jag en sväng till erikshjälpen och köpte två klänningar i sextiotalsstil för 30 kr styck.
First day at school was fine and it was great seeing everyone again. After school i bought two 60's style dresses at a thriftstore.

4 kommentarer :

Erica sa...

söt klänning du hade då! Projektarbetet tar tid. Jag var dum nog att inte använda den schemalagda tiden heller... :/ men det blev väldigt bra tillslut - fick ju både stipendium och pris ;) Egentligen genomförde jag i princip alla uppgifter i 3:an på ren.... råstyrka eller vad man ska säga. särskilt vårterminen. Och så gjorde alla andra med! Man pallade lixom inte hålla fokus längre så uppgifter som egentligen inte var så krävande, blev evighetsprojekt för att man drog ut så på dem. Det blev väldigt mycket inlämningar precis innan deadline för oss alla. Så mitt enda tips är väl: Håll ut, gör en planering - och FÖLJ den! I alla fall till slutet av mars. ;) Och så en till sak: Njut av att du slipper alla nationella prov!

agneta sa...

vilken fantastisk klänning! du måste lägga upp bilder på klänningarna du köpte på erikshjälpen :)

Jennifer och Linnéa sa...

Hjälp vilken fin klänning :)

Sofia i London sa...

ååå klänningen <3