tisdag 11 augusti 2009

KEY TO MY HEART

(linne, blomhalsband, väska, kjol - gekås. strumpbyxor - veromoda. skorna är mammas)

Nyckeln har jag haft sedan jag var fem år gammal. När jag köpte den i en godis affär i Göteborg låg den i en liten röd sammetpåse och jag tyckte det var hemskt fin.
Den har inskriptionen "KEY TO MY HEART" på.
Jag har haft den liggandes ett tag men häromdagen jag hängde jag den på en kedja och bestämde mig för att börja bära den igen. Åh, nostalgi!


The key I've had since I was about five years old. When I bought it in a candy shop in Gothenburg it was in a small red velvet bag and I thought it was so pretty. It has the inscription "KEY TO MY HEART" on it. I've had it just laying around for a while but the other day I put it on a chain and dicided to start wearing it again. Ah, nostalgia!

11 kommentarer :

Christopher Robin sa...

Le! Det smittar av sig. Le mot en främling på stan, le mot grannen, le mot dina vänner. Jag uppmanar alla er bloggare där ute att lägga upp en bild på er själva där ni ler mot kameran, låt oss göra världen lite gladare för en dag!

Julia K sa...

Det var allt en fin nyckel!!

Sofia i London sa...

va fint!

Christopher Robin sa...

Sv. såg det, men det kanske är fler som blir inspirerade :)

Unknown sa...

i want exactly the same tights !!!

Jennifer och Linnéa sa...

Vilken himla fin hårfärg du har!

Jennifer och Linnéa sa...

Vilken himla fin hårfärg du har!

sawir sa...

sv: aaw tack!

miranda sa...

sv: tack :::D

frida sa...

du påminner lite om någon av tvillingarna i skins season 3 ^^

Erica sa...

1: OH! Nyckelberlock! Finns knappt någon mer mystisk och romantisk symbol tycker jag.
2: OH! Godisaffär! Måste säkert ha varit en sådan där mysig godisbutik. för vad kan det annars vara för ställe som säljer fina nycklar i röda sammetspåsar?