fredag 7 augusti 2009

Fredagskväll.

Har nyss sett på Skins och sedan duschat, sitter med inpackning i håret som luktar som en hel godisbutik.
Jag har varit rikigt trött idag, för inatt kunde jag bara inte somna. När jag tillsist slumrade till var klockan tio och jag vaknade igen halv tre. Men efter lite kaffe kändes det mycket bättre.
Jag hade dessutom tänkt prova min nya cykel idag (eller ny och ny, den är gammal som gatan egentligen) men så blev det inte på grund av tröttheten. Kanske imorgon. Det ska ju vara en ny dag har jag hört.

Dog Days Are Over - Florence & The Machine


1 kommentarer :

Veronika sa...

Aw, vilken säsong av skins tittade du på? :)

Förresten, jag undrar om du kanske skulle vara intresserad att skicka en invite till mig från lookbook? :) It would be lovely if you did.