söndag 31 maj 2009

som en sång, någon sjöng längesen i december


Mitt i natten vaknade jag av att jag inte mådde bra alls. Jag lade mig i soffan och tittade på Anastasia.
Jag älskar den filmen! Den har allt, en spännande historia, fin musik, härliga karaktärer, humor och kärlek. Och jag har alltid varit lite förtjust i Dimitri. Han är väldigt stilig tycker jag. (Ja, jag är medveten om att han är tecknad. Vadå?)


Den här delen tycker jag extra mycket om.


Det var fortfarande alldeles för tidigt för att gå upp på riktigt och jag mådde fortfarande dåligt så jag såg på Skönheten och odjuret med.
När den var slut hoppade jag in i duschen och sen gick jag ut med hundarna. Jag passade på att plocka lite blommor till mamma och när jag kom in fixade jag ett Mors dag-kort.
Nu har jag precis uppvaktat henne lite.
Och dagen har knappt börjat! Vad oerhört effektiv jag känner mig.

xoxo,
Linda

1 kommentarer :

clara serholt sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!


åh till båda filmerna :D