torsdag 9 april 2009

himlen lär inte hålla det emot dig, baby






Det är verkligen vår nu och det känns i luften och det luktar fantastiskt av fuktig jord och solvarm asfalt. Jag blundar och bara andas. Tänker att snart, snart så är sommaren här med bad, långa dagar med vänner och ännu längre nätter fyllda av skratt. Jag längtar!

Våren har förresten flyttat in på min diskbänk i form av ljuvliga blommor. Tulpaner och påskliljor är fina!
xoxo,
Linda

I love this season. And soon it will be summer. Lovely!

2 kommentarer :

clara serholt sa...

ååhåhåh...ja jag älskar också påskliljor och tulpaner...på nåt sätt känner jag mig vuxen av att tycka så. ahha jag har alltid tänkt "vuxenblommor" när jag sett dem...men nu. ohlala...

kram ha en fin påsk!!

Linda sa...

De finns i så många fina färger med! Lovely!

Detsamma! Kram