lördag 28 mars 2009

Skins


Jag har sett tredje säsongen av Skins nu. Nästan alla från det gamla gänget är borta förutom Effy, Tony's lillasyster. Jag förälskade mig i varenda karaktär från säsong ett och två men det nya gänget är minst lika fantastiskt!

För er som inte har sett någon säsong av Skins så kan jag berätta att det är en brittisk tv-serie. Den handlar om några ungdomar i Bristol och om deras liv. Om skolan, föräldrar, för mycket festande, missförstånd, vänskap och en himla massa kärlek.
Och ännu mer missförstånd.

Det nya gängets snygging är Freddie (Luke Pasqualino).
Och look-a-likes(!) är Katie och Emily. Min mamma kom in när jag höll på att titta, fick syn på dem och sa: "Men, de ser ju ut som dig! Samma hår, kläder, smink. Oj!"
Nu ska jag inte avslöja för mycket för de som har tänk se den nya säsongen på tv när Kanal 5 väl köper in den.
Ni kan se trailern HÄR!

xoxo,
Linda

0 kommentarer :