lördag 6 december 2008

What are you doing here, honey? You're not even old enough to know how bad life gets.


Om du inte redan har sett "The Virgin Suicides" så tycker jag att du ska göra det. Har du sett den så se den igen.

Det är en vacker historia om fem mystiska systrar och deras tragiska öde. Och om de pojkar som dyrkade dem och som 20 år senare fortfarande försöker lösa deras mysterium.
Rollerna spelas av blandandra underbara Kirsten Dunst och Josh Hartnett. Ta en titt på trailern här nedanför:

xoxo,
Linda

5 kommentarer :

clara serholt sa...

åhåhåhåh...säg att du har den!!??

isåfall...skulle jag kunna få låna den :)?

kraam

Anonym sa...

Verkar skit bra, måste typ se den O_O

Linda sa...

Clara: Jo, jag har den. Klart du får låna den! :)

Rödluvan: SE DEN!

clara serholt sa...

yiippieee!!!! vad glad jag blir :)

Anonym sa...

Tack för kommentaren och besöket på min blogg! :) Det värmer alltid med såna ord!